Ett shoppingtips mitt i Julen!

Idag har N varit ledig och dagen har därmed varit fylld av MerryChristmas-känsla!
En härlig dag!

Imorse, när jag väl vaknat, fick jag för mig att vi skulle åka och mathandla hela familjen [var jag fick den idén ifrån vet jag inte...men det var betydligt fler som fått samma idé!] dessutom blev det en sväng på stan och lite mer julklappsshopping- det är egentligen då julklappsshoppingen är som roligast, när man egentligen är klar men hittar den där jättebra julklappen som man bara måste köpa!

Och det gjorde jag, både till Mamma, till N och till LillaA & E...dessutom hittade jag Julklänningen som jag letat efter och en sjal som jag suktat efter i flera veckor...dessutom till ett riktigt fyndpris av 49kr [funderar på om den var felmärkt?]
Så, den sjalen är mitt shoppingtips till Er!
Helt klart värt sitt riktiga pris med som är 149kr...

Nu är N på firman och hämtar lite god mat som Svärfar köpt åt oss, idag serveras helstekt oxfilé och som förrätt Löjromstoast- det vattnas redan i munnen!

Trevlig kväll på Er!

Såhär ser sjalen ut:

[Update: Haha, jag glömde ju skriva var jag köpt den... Det var på Kappahl!]

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vill önska dig ett riktigt God Jul....

2010-12-23 @ 17:31:49
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Vilken fin sjal! Låter som en härlig dag, här är det ingen julkänsla alls, med en man som fortfarande jobbar och två barn som har varit allt annat än nöjda idag. Funderar starkt på att låsa in mig i sovrummet och inte komma ut förrän efter nyår... Men det piggar upp att höra om andras bra dagar i alla fall :-) Kram

2010-12-23 @ 18:46:30
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Malin

Vilken fin sjal, vart är den köpt?

Önskar er en riktigt mysig jul :)

Kramar

2010-12-23 @ 20:26:51
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0