Belöning!

Efter förra vintern slängde jag min CanadaGoose-jacka, efter 8år så hade den gjort sitt kan man säga...
Och tanken var då att jag till hösten [alltså i höstas] skulle köpa en ny vinterjacka och jag hade tänkt ha det lite som en morot för att kämpa mot mammakilona under sommaren...sen blev det ju som det blev och sommarens hårdträning kom av sig...

Så istället för den nya Fjällrävenjackan jag sett ut blev det en gravidvänlig jacka från PoP som jag köpte!

Men nu har jag hittat jackan som ska bli sommaren -2011's morot- Svärmor har en jacka från Parajumpers och det är verkligen den snyggaste vinterjackan jag någonsin sett...





Kommentarer
Postat av: Lisa

Skitsnygg! :) Var kan man köpa dem..? Kan också behöva en morot.. ;)

2010-12-15 @ 14:22:20
URL: http://www.lisabogren.se
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Den såg riktigt varm och skön ut också!

2010-12-15 @ 16:01:50
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0